Autoritatea Nationala pentru Turism negociaza cu opt touroperatori germani, printre care Neckermann, ITS si Dertour, o campanie multianuala de promovare a turismului romanesc in cataloagele din Germania, dar si in presa, in mediul online si in outdoor.
Potrivit Mediafax, campania va fi derulata prin toate canalele de marketing, de la promovarea prin intermediul cataloagelor, pana la promovarea in mediul online, campanii business-to-business, campanii de promovare outdoor in agentiile revanzatoare ale touroperatorilor, reviste de specialitate din Germania, dar si distribuire in alte tari.
In Germania va fi promovat brandul de turism al Romaniei, respectiv cele sase produse strategice: orasele ca destinatie de weekend, turismul rural, turismul balnear, turismul in natura, turismul de aventura si turismul de sanatate.
Banii provin din fonduri europene si se negociaza separat cu fiecare touroperator, iar suma totala se ridica la cateva sute de mii de euro pe an.
Anul trecut au ajuns in Romania aproape 230.000 de turisti germani, potrivit datelor Institutului National de Statistica, in crestere cu 10% fata de 2011.
Romania a fost exclusa anul trecut din cataloagele unor touroperatori germani, printre care TUI si ITS.
ANT negociaza cu touroperatorii germani promovarea Romaniei pentru urmatorii doi ani.
Redactor: Oana Blanda Craciun
Publicat la data de: 04/11/2013
Etichete:
litoralul romanesc
Constanta
Mamaia
Eforie
Costinesti
Saturn
Vama Veche
2 Mai
Neptun
Olimp
Autoritatea Nationala pentru Turism