Agentii de turism si tour-operatori, firme de profil, hoteluri si pensiuni, agentii de asigurari si banci, organizatori de congrese si turism de afaceri, organizatii patronale si asociatii profesionale, organizatii de promovare a turismului din strainatate, oficii, organizatii si institutii de promovare a regiunilor turistice din Romania, dar si prestatori de servicii de transport, de cazare si de agrement. Toate vor fi gasite in perioada 14 - 17 noiembrie 2013 la Romexpo in Bucuresti, in cadrul TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI - TTR 2013 - editia de toamna.
Evenimentul este o expozitie internationala, dedicata tuturor operatorilor activi din domeniul turismului. Cu aceasta ocazie, vor fi prezentate oferte de turism pentru sezonul de iarna, primavara atat in Romania, cat si in strainatate: turism cultural, rural si de business, turism de tratament, destinatii exotice, croaziere, turism de aventura etc.
Potrivit organizatorilor si in acest an, publicul interesat va beneficia de un bogat program de evenimente conexe: conferinte, seminarii, programe artistice, lansari de carte, prezentari de documentare si expozitii de fotografie. Turistii dornici de oferte la cele mai bune preturi, vor gasi la targ vacante pentru sezonul de iarna 2013-2014, primavara 2014 atat in Romania, cat si in strainatate: turism cultural, rural si de business, turism de tratament, destinatii exotice, croaziere si turism de aventura. Doar pe perioada desfasurarii evenimentului, companiile participante vor prezenta sub conceptul "instant booking", oferte si discount-uri atractive.
In ceea ce priveste segmentul business-to-business, targul reprezinta pentru firmele expozante, o importanta platforma de reinnoire a relatiilor existente, de fidelizare a partenerilor traditionali, dar si de stabilire de noi contacte si contracte. Totodata, vor fi prezente edituri si institutii culturale, dar si reprezentanti ai presei din domeniu: televiziuni, reviste, site-uri si blog-uri.
Prima editie a TTR din acest an a inregistrat o premiera pe piata targurilor de turism. Potrivit reprezentantilor Romexpo, pe langa un numar record de expozanti (275 de companii din tara si din strainatate), evenimentul a adus timp de 4 zile la Romexpo peste 30.000 de vizitatori.
Editia de primavara a insemnat si o crestere cu aproximativ 20% a valorii pachetelor turistice vandute, fata de aceeasi perioada a anului trecut, vizitatorii investind aproximativ 12 milioane de euro in seria vacantelor turistice de primavara-vara a acestui an.
Evenimentul este organizat de ROMEXPO si Camerele de Comert si Industrie din Romania, in parteneriat cu ANAT - Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, FPTR - Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, ANTREC - Asociatia Nationala de Turism Rural Ecologic si Cultural si OPTBR - Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania.
Redactor: Oana Blanda Craciun
Publicat la data de: 17/09/2013
Etichete:
litoralul romanesc
evenimente
targ
turism
expozitii
agentii de turism
hotelieri
vacante
Romexpo