5 milioane de euro. Atat va costa de anul viitor o campanie de promovare outdoor a atractiilor turistice romanesti. Reclame la metrou, in aeroporturi, pe autostrazi, in autobuze si pe celebrele taxiuri londoneze.
Potrivit Mediafax, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Razvan Filipescu, a declarat in cadrul targului World Travel Market, care se desfasoara in perioada 4-7 noiembrie la Londra, ca proiectul de promovare outdoor va incepe pe pietele tinta – SUA, Germania, Austria, Franta, Marea Britanie, Spania si Italia, dar si pe unele piete de oportunitate, cum sunt Israel, Turcia sau Republica Moldova.
Proiectul se va derula pe urmatorii doi ani si va costa 5-6 milioane de euro.
"Sunt prevazute diferite modalitati de promovare outdoor. In Marea Britanie, spre exemplu, Romania va fi promovata de la taxiuri pana la cladiri, metrouri si aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale Romaniei. Toata promovarea se face in baza unei analize detaliate a fiecarei piete. Vom promova turismul cultural, turismul in natura si ecoturismul", a mai declarat Razvan Filipescu.
Campania va costa peste 5 milioane de euro.
Totodata, reprezentantii ANT au precizat ca panourile publicitare vor fi amplasate si in zone de tranzit, aeroporturi, in statii de metrouri si pe autostrazi.
In Spania reclamele vor fi amplasate si pe autobuze.
Redactor: Oana Blanda Craciun
Publicat la data de: 06/11/2013
Etichete:
litoralul romanesc
obiective turistice
Constanta
Mamaia
turism
promovare
campanie
Marea Britanie
Autoritatea Nationala pentru Turism