Agrement Litoral
Transport Litoral
Transport, intern si extern, informatii privind traseele de transport de pe litoral...
Vezi detaliiAsigura-ti sejurul la mare cu Asigurarea Storno
Anulare gratuita cu Asigurarea storno cu acoperire COVID-19
Un sejur pe litoralul romanesc ar trebui sa insemne exclusiv distractie, buna dispozitie, odihna si amintiri frumoase. Pentru ca nu vrem sa lasam virusul COVID-19 sa interfereze cu cele de mai sus, am dezvoltat o “plasa de siguranta” pentru tine prin introducerea unei asigurari storno cu acoperire COVID-19.
Apeleaza-ne astazi la 0241 999 si vom discuta in detaliu despre o oferta personalizata nevoilor tale. Asigurarea este disponibila pentru orice sejur rezervat prin intermediul Litoralulromanesc.ro, indiferent de statiunea, hotelul sau modalitatea de plata (card bancar, ordin de plata, in rate) alese.
Polita storno cu acoperire Covid-19 este gandita special in contextul pandemiei de coronavirus si al incertitudinilor cu care ne confruntam toti in aceasta perioada.
1. Ce este asigurarea storno?
Special pentru turistii Litoralulromanesc.ro, am introdus in asigurarea de tip storno clauze care acopera situatiile neprevazute generate de pandemia de coronavirus. Cel mai important avantaj: in cazul unei imbolnaviri cu virusul Sars-Cov2, turistul poate anula gratuit rezervarea facuta si i se returneaza sumele achitate.
Special pentru turistii Litoralulromanesc.ro, am introdus in asigurarea de tip storno clauze care acopera situatiile neprevazute generate de pandemia de coronavirus. Cel mai important avantaj: in cazul unei imbolnaviri cu virusul Sars-Cov2, turistul poate anula gratuit rezervarea facuta si i se returneaza sumele achitate.
2. Care este avantajul achizitionarii unei polite de asigurare storno ce include protectia Covid-19?
Despagubirea integrala (fara fransiza) a penalitatilor aplicate in cazul in care esti nevoit sa iti anulezi calatoria din cauza unui eveniment neprevazut, inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid.
Despagubirea integrala (fara fransiza) a penalitatilor aplicate in cazul in care esti nevoit sa iti anulezi calatoria din cauza unui eveniment neprevazut, inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid.
3. Care sunt evenimentele asigurate in cadrul protectiei Covid 19?
1. Imbolnavirea persoanei asigurate cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19
2. Izolarea obligatorie (carantina), impusa persoanei asigurate prin ordin al guvernului sau al autoritatii, deoarece persoana asigurata sufera de o afectiune contagioasa (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19) sau daca exista suspiciunea ca persoana asigurata ar fi contractat o astfel de afectiune.
1. Imbolnavirea persoanei asigurate cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19
2. Izolarea obligatorie (carantina), impusa persoanei asigurate prin ordin al guvernului sau al autoritatii, deoarece persoana asigurata sufera de o afectiune contagioasa (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19) sau daca exista suspiciunea ca persoana asigurata ar fi contractat o astfel de afectiune.
4. Care sunt TOATE evenimentele asigurate în produsul de asigurare storno?
1. Imbolnavirea grava brusca (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19), reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
2. Imbolnavirea grava brusca (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19, daca viata persoanei in cauza este pusa in pericol si este necesara internarea in spital pentru terapie intensiva), vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socrii, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
3. Inrautatirea grava brusca, neasteptata, a unei afectiuni preexistente a persoanei asigurate, conform Conditiilor Generale de Asigurare.
4. Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
5. Concedierea neasteptata de catre angajator.
6. Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
7. Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
8. In cazul a pana la 7 persoane specificate într-o polita, care au rezervat împreună calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si în situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in Conditiile Generale de Asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
9. In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
10. Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
1. Imbolnavirea grava brusca (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19), reactii adverse la vaccinuri (numai in cazul injectiilor prescrise), vatamarea cauzata de un accident sau decesul persoanei asigurate.
2. Imbolnavirea grava brusca (inclusiv o afectiune cauzata de o epidemie sau pandemie, cum ar fi Covid-19, daca viata persoanei in cauza este pusa in pericol si este necesara internarea in spital pentru terapie intensiva), vatamarea grava brusca sau decesul uneia dintre aceste persoane: partenerul de casatorie sau partenerul de viata (buletin de inscriere in evidenta populatiei de 3 luni); parintii (parinti vitregi, socrii, bunici); copiii (copii vitregi, gineri, nepoti); fratii si surorile, cumnatii sau cumnatele; alta persoana specificata nominal in polita (ex. bona).
3. Inrautatirea grava brusca, neasteptata, a unei afectiuni preexistente a persoanei asigurate, conform Conditiilor Generale de Asigurare.
4. Sarcina este un eveniment asigurat daca este constatata si confirmata medical dupa incheierea asigurarii.
5. Concedierea neasteptata de catre angajator.
6. Inaintarea actiunii de divort de catre partenerul de casatorie al persoanei asigurate.
7. Nepromovarea unei clase terminale sau a bacalaureatului.
8. In cazul a pana la 7 persoane specificate într-o polita, care au rezervat împreună calatoria (indiferent de gradul de rudenie), este vorba despre un caz asigurat chiar si în situatia in care un anumit motiv, dintre cele mentionate in Conditiile Generale de Asigurare, intervine numai pentru una dintre aceste 7 persoane.
9. In cazul in care daunele elementare sau furturile prin spargere influenteaza grav proprietatea persoanei asigurate, iar in urma acestor evenimente prezenta persoanei asigurate este indispensabila.
10. Concentrarea pentru serviciul militar de baza sau pentru serviciul civil in locul serviciului militar.
5. Care sunt conditiile asigurarii?
Daca polita de asigurare se emite in maxim 3 zile lucratoare de la data rezervarii pachetului de servicii turistice, toate evenimentele asigurate conform pliantului produsului intra in vigoare odata cu emiterea politei.
Daca polita de asigurare se emite dupa cele 3 zile lucratoare de la data rezervarii sejurului, dar pana la 31 de zile inainte de inceperea sejurului, vor fi asigurate doar acele evenimente care au loc începând cu a 10-a zi după încheierea asigurării (excepţii: accident, deces, eveniment elementar). Pentru acest caz, turistii trebuie sa stie ca dupa aceste 10 zile vor intra in vigoare toate evenimentele asigurate conform pachetului de asigurare ales.
Protecţia prin asigurare începe odată cu emiterea poliţei de asigurare şi se încheie odată cu începerea sejurului.
In cazul in care rezervarea sejurului se face cu mai putin de 30 de zile înainte de data inceperii sejurului, polita de asigurare se poate încheia în maxim 3 zile lucrătoare de la data achiziționării pachetului turistic.
Pentru pachetele turistice a caror valoare este mai mare de 45.000 RON, prima de asigurare va fi calculata in baza declaratiilor persoanelor asigurate din chestionarul medical completat.
Daca polita de asigurare se emite in maxim 3 zile lucratoare de la data rezervarii pachetului de servicii turistice, toate evenimentele asigurate conform pliantului produsului intra in vigoare odata cu emiterea politei.
Daca polita de asigurare se emite dupa cele 3 zile lucratoare de la data rezervarii sejurului, dar pana la 31 de zile inainte de inceperea sejurului, vor fi asigurate doar acele evenimente care au loc începând cu a 10-a zi după încheierea asigurării (excepţii: accident, deces, eveniment elementar). Pentru acest caz, turistii trebuie sa stie ca dupa aceste 10 zile vor intra in vigoare toate evenimentele asigurate conform pachetului de asigurare ales.
Protecţia prin asigurare începe odată cu emiterea poliţei de asigurare şi se încheie odată cu începerea sejurului.
In cazul in care rezervarea sejurului se face cu mai putin de 30 de zile înainte de data inceperii sejurului, polita de asigurare se poate încheia în maxim 3 zile lucrătoare de la data achiziționării pachetului turistic.
Pentru pachetele turistice a caror valoare este mai mare de 45.000 RON, prima de asigurare va fi calculata in baza declaratiilor persoanelor asigurate din chestionarul medical completat.
6. Care este prima de asigurare (pretul asigurarii) pentru polita storno cu protectie Covid 19?
Prima de asigurare este calculata in functie de valoarea sejurului si a varstelor persoanelor asigurate , dar nu depaseste cateva procente din costul total al sejurului.
Prima de asigurare este calculata in functie de valoarea sejurului si a varstelor persoanelor asigurate , dar nu depaseste cateva procente din costul total al sejurului.
Vacante fara griji in
12 rate fara dobanda
Hotelurile
de pe
Litoralul Romanesc au o medie
de 8.9 puncte din 10